Potrebujete radu od odborníkov ?
Môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár alebo mailom:
office@kanet.sk

Rozšírená podpora IT riešení
Zaisťujeme podporu riešení implementovaných v rámci implementačných projektov alebo projektov systémovej integrácie. Naša podpora môže alebo nemusí obsahovať produktovú podporu jednotlivých komponentov/produktov od jednotlivých dodávateľov. V každom prípade rozšírená podpora ide nad rámec klasickej podpory produktovej, ktorá je síce nutnou podmienkou, ale rozšírená podpora pridává podporu celého řiešenia, ktoré je z jednotlivých produktov zložené.
Zhrnutie
Podpora s charakterom opakovaných činností – max. 10 hod./mes. – 150€,- / mes
Konzultačná podpora – max. 10 hod./mes – cca 200€,- / mes.
Hore uvedené rozsahy podpory a tomu odpovedajúce ceny sú iba orientačné, konkrétnu zmluvu a jej rozsah podpory je možno dohodnúť na mieru a na prianie zákazníka.
Hodinová sadzba – cca 70€ (nad rámec paušálnych hodín)
Zaisťujeme kompletný outsourcing IT infraštruktúry malých a stredných firiem bez ohľadu na to, či sme IT technológie predtým dodávali alebo ich dodal niekto iný. Nezáleží tiež a tom, či sa jedná o nový systém, nebo o systém, ktorý bol už nejakú dobu prevádzkovaný. Záleží iba na požiadavkách zákazníka.
- správa serverov na platformách Windows. Orientácie aj na firewall, antispam, file server, VPN riešenia
- Zabezpečíme správu virtualizovanej infraštruktúry na hlavných virtualizačných technológiách.
- prevádzka a správa Directory services
- prevádzka a správa aplikácii, aplikačný support
- správa sieťových prvkov
- monitoring spravovaných systémov a služieb
- správa Databázových systémov
Neni problém dohodnúť si či už po telefonickej alebo mailovej stránke aj pomoc cez internet. V tomto prípade si stiahnete program ktorý nám umožni vyriešiť Vaše problémy na diaľku z pohodlia domova. Takže pokiaľ mate nejaký problém, a zdá sa Vám že vzdialenosť môže byt problém, neváhajte si dohodnúť tento typ podpory.